fbpx

Home Het verhaal van Mart Elzink

Het verhaal van Mart Elzink

Sinds ruim acht jaar regelt Reggestad ICT voor Tandartspraktijk Markelo diverse ICT-zaken, waaronder het netwerk en telefonie. Mart Elzink, eigenaar en tandarts, vindt vooral de openheid en het gemak van communiceren met Reggestad ICT erg prettig, maar ook de snelle en adequate oplossingen. In deze blog vertelt hij meer over de prettige samenwerking.

“Zelf vind ik het erg leuk om een beetje met computers te knutselen. Ik heb er affiniteit mee en verstand van, maar toch vond ik het bedrijfsmatig verstandig om hier een goede partij voor te hebben. Als mijn agenda vol zit en het netwerk opeens platligt, kan ik natuurlijk niet even gaan sleutelen om het weer werkend te krijgen”, aldus Mart. En dus zocht hij jaren geleden contact met Reggestad ICT.

Goede bereikbaarheid en communicatie

Reggestad ICT leverde computers en de printer, maar regelde ook de aansluiting van het netwerk, de telefonie en het antwoordapparaat voor de praktijk in Markelo. “Als tandartspraktijk is een goede bereikbaarheid heel belangrijk en ook de communicatie daarover. Mede daarom hebben wij gekozen voor een keuzemenu en antwoordapparaat. Erg fijn dat Reggestad ICT ons hierbij heeft geholpen, want de inrichting bleek een stuk complexer dan ik van tevoren dacht.”

Adviserende rol

De medewerkers van Tandartspraktijk Markelo kunnen altijd op steun rekenen van Reggestad ICT. “Ze regelen niet alleen de hardware, zoals onze computers en printer, maar helpen ons ook als een systeem niet werkt of er netwerkproblemen zijn. En niet te vergeten de beveiliging van medische persoonsgegevens: dat is nu echt een hot item. Kortgeleden was er nog in het nieuws dat wereldwijd meerdere praktijken getroffen waren door ransomeware. Als ik dat zie stuur ik Bart direct een berichtje of we daar iets mee moeten. Gelukkig hebben ze dat goed voor ons geregeld. En ze adviseren ons daarin ook goed.”

Problemen oplossen

Volgens Mart weet Reggestad ICT goed waar de behoeften liggen. “Als ik nu bel dat het systeem niet meer werkt, wil ik natuurlijk dat het probleem snel opgelost is. Ik weet niet precies hoe ze dat doen, maar ze helpen ons altijd snel en adequaat. Soms kunnen ze me op afstand direct weer op weg helpen, een andere keer komen ze langs om het probleem op te lossen. En ook dan hoef ik geen dagen op ze te wachten. Want werken zonder een goede verbinding is steeds lastiger tegenwoordig. We redden het echt wel even zonder, maar als je geen agenda hebt is het toch lastig werken.”

“Doordat ze voor meerdere tandartspraktijken werken, hebben ze ook verstand van de specifieke software. Sinds een paar maanden zijn we bijvoorbeeld bezig met een internetagenda zodat we online afspraken kunnen plannen. Ook al levert Reggestad ICT niet de software daarvoor, ze denken wel met ons mee. Dat is een prettige samenwerking.”

Mart Elzink over de prettige samenwerking

Vast contactpersoon

“Of we regelmatig contact hebben? Dat ligt er natuurlijk een beetje aan of er vanuit ons vragen komen. Maar gemiddeld hebben we wel minimaal één keer per maand contact. Als er iets is, dan staan ze er ook. In principe hebben we Bart als contactpersoon, maar als hij er niet is, dan helpt een van zijn collega’s ons. Ze staan altijd voor ons klaar en weten ook wanneer iets voor ons prioriteit heeft.”

Ook ICT-hulp nodig?

Sta je in jouw praktijk ook voor ICT-uitdagingen? Neem contact op met Reggestad ICT voor vrijblijvend advies.