fbpx

Home Het verhaal van Simon Hogenkamp

Het verhaal van Simon Hogenkamp

Moddit Digital Agency is een Digital Agency dat organisaties helpt met online scoren. Sinds de coronacrisis werken veel medewerkers vanuit huis, waardoor Simon Hogenkamp, oprichter en eigenaar van Moddit, voor een uitdaging kwam te staan. Hij schakelde om die reden een half jaar geleden Reggestad ICT in voor een functionele en flexibele telefonie-oplossing die uitermate geschikt is voor thuiswerken. Lees hier meer over de oplossing en zijn ervaringen.

Optimalisatie telefonie

‘Bij Moddit hadden we tot voor kort een wat verouderd telefoniesysteem en met de komst van het coronavirus en de uitdaging van het zoveel mogelijk thuiswerken, kwam dit nog meer tot uiting. Voorheen waren we via het centrale nummer bereikbaar en werden klanten handmatig doorverbonden naar de betreffende collega op kantoor. Als diegene op dat moment niet aanwezig was, deden we een terugbelverzoek. We hadden geen keuzemenu, geen mogelijkheid om een bericht achter te laten en na 17:00 uur werd de telefoon niet automatisch afgesloten. Hierdoor bleef de telefoon soms tot in de late uren afgaan.’ 

Realisatieproces goede bereikbaarheid

‘Toen het coronavirus ervoor zorgde dat onze medewerkers noodgedwongen zoveel mogelijk thuis moesten gaan werken, werd het voor ons al snel duidelijk dat we iets moesten doen aan onze telefonie. We hebben contact opgenomen met Reggestad ICT en zij hebben ons geholpen bij het realiseren van een telefoniesysteem op maat. Als er nu naar ons centrale nummer wordt gebeld, volgt er een keuzemenu waar je kunt kiezen uit: sales medewerker spreken, technische support, administratie en algemeen. Hierdoor krijg je sneller de juiste persoon aan de telefoon. Ook is de optie: ‘voice ticket aanmaken’ toegevoegd. Hier kunnen mensen een bericht achterlaten wanneer zij bellen na openingstijd of wanneer de juiste medewerker niet aanwezig is. Wij krijgen daar een melding van in ons klantenservice systeem Jira Service Deck. Hierdoor kunnen wij de voice tickets eenvoudig afhandelen.’

I AM

‘Daarnaast maken wij nu gebruik van internet-telefoon client I AM, waardoor al onze medewerkers bereikbaar zijn, of ze nu thuis, op kantoor of (in de toekomst weer) bij de klant werken. Met I AM kun je namelijk bellen via je mobiel, laptop en tablet. We kunnen hierdoor zaken snel oppakken en correct afhandelen. Reggestad ICT heeft dit voor ons snel gerealiseerd en daar zijn we heel tevreden mee.’

Contact met Reggestad ICT

‘Wanneer we vragen omtrent de telefonie en bereikbaarheid hebben, dan is Reggestad ICT voor ons altijd goed bereikbaar. Bart is ons vaste contactpersoon, maar als hij niet aanwezig is, dan helpt een van zijn collega’s ons verder. Ze weten wanneer iets prioriteit heeft en helpen ons daar dan ook goed mee.’ 

Ik ben tevreden met de mate waarin Reggestad ICT ons ondersteunt bij het optimaliseren van de telefonie en bereikbaarheid

Simon Hogenkamp

Ook ICT-hulp nodig?

Neem contact op met Reggestad ICT.