Bij een nieuw kantoorpand hoort ook een goede inrichting van alle ICT-zaken. Tijdens de bouw van zijn nieuwe kantoor, inmiddels ruim twee jaar geleden, benaderde Bart-Jan van Hecke van BJVH Reggestad ICT om dit zo optimaal mogelijk in te richten. En met succes. “Het is erg fijn dat je een systeem hebt waar je op kunt bouwen. Ik ben overal bereikbaar en kan overal werken, zelfs met de zware bestanden waar ik regelmatig mee werk.” In deze blog deelt Bart-Jan zijn ervaringen met Reggestad ICT.
Bart-Jan helpt vanuit zijn bedrijf BJVH ondernemers en merken met het creëren en tot uiting brengen van hun toegevoegde waarde. Om zijn klanten te kunnen voorzien in hun behoeften, moet zijn ICT op orde zijn. Een aantal jaar geleden kwam hij met Bart van Reggestad ICT in contact. Toen Bart-Jan twee jaar geleden een nieuw kantoorpand ging bouwen, besloot hij hen dan ook te benaderen voor de inrichting van de ICT. Bart-Jan: “Ik wist precies wat ik wilde in het nieuwe pand en heb dat voorgelegd aan Reggestad ICT. Zij hebben mij geadviseerd over de situatie en alles juist ingericht. Ik werk bijvoorbeeld met vrij grote bestanden die ik zowel thuis als op kantoor als bij de klant wil kunnen raadplegen. Dat kan nu allemaal, en het werkt nog snel ook.”
Reggestad ICT heeft voor BJVH een maatwerk oplossing gecreëerd met standaard componenten, waar een Synology DiskStation met een grote capaciteit (24TB) en snelheid een onderdeel van is. “Hierdoor kan ik nu overal eenvoudig en veilig via VPN inloggen en al mijn bestanden raadplegen, ook als die heel zwaar zijn. De telefonie is daarnaast zo ingericht dat ik altijd goed bereikbaar ben voor mijn klanten, of ik nu op kantoor of thuis ben. De telefoon wordt namelijk gewoon automatisch doorgeschakeld als ik niet aanwezig ben.”
“Niet alleen de opslag en het raadplegen van grote bestanden zijn voor mij belangrijk, ook de WiFi moet altijd naar behoren werken. Doordat Reggestad ICT dit goed heeft ingeregeld, kan ik nu rekenen op een snel en betrouwbaar netwerk. En de back-up van mijn bestanden is veilig en goed geregeld, en dat is zeker niet onbelangrijk.”
“Het contact met Reggestad ICT nu? Dat is er eigenlijk nauwelijks. Doordat het een laagdrempelig en onderhoudsvrij systeem is en alles naar behoren werkt, is contact eigenlijk niet nodig. Maar als ik de mannen nodig heb, bijvoorbeeld voor een nieuwe instelling of extra telefoonnummer, zijn ze goed bereikbaar en altijd bereid dit snel op te pakken. Als ik een app’je stuur krijg ik binnen no time antwoord. Daarnaast zijn de kosten aantrekkelijk en de service uitstekend.”
Wil jij ook een goed ingerichte ICT-omgeving, zodat je op kantoor, thuis of bij de klant ongestoord kunt werken? Neem dan contact op voor vrijblijvend advies via 0547-273363 of via info@reggestad.nl.